Friday, March 20, 2015

Życie we dwoje.

Miesiąc temu zostałam narzeczoną. Jeszcze kilka lat temu myślałam, że małżeństwo nie jest moją drogą życiową. A może jest? Z tego, ze Samiec Alfa jest TYM, zdałam sobie sprawę jakiś rok temu. Wiedziałam, ze moje życie nie bedzie takie samo bez niego. Wiedziałam, ze patrzymy w tym samym kierunku, że mamy te same wartości pod skóra, ten sam kręgosłup moralny, konserwatywny pogląd na świat. W pewnym momencie przyznalam sama przed sobą, ze banał w stylu "to sie po prostu wie", nie jest wcale takim banałem. Kiedys zupełnie nie rozumiałam kobiet, obwieszczających światu  tego typu dyrdymały. Teraz jestem jedną z nich! Samiec Alfa jest mężczyzną, z którym chce się zestarzeć:). Trzymać za ręcę siedząc na ławce. Pić razem kawę o poranku, czytając gazety. Jest to wspaniałe uczucie. Jestem bardzo szczęśliwa.

2 comments:

aschawi said...

GRATULACJE :) serdeczne i samej miłości.

Dzieciorka said...

Gratulacje :) życzę wam dużo szczęścia :)